#FeminitateînLeadership

Leadership făcut altfel. De oameni, pentru oameni.

Descarcă gratuit ghidul
chilli-book-feminitate-in-leadership-1

„Leadershipul are nevoie acum, mai mult decât oricând, de deschidere spre a învăța unii de la ceilalți, de mai multă umanitate”

Geanina Ioan, CEO&Founder Chilli Ideas

 

Campania #FeminitateînLeadership este modul nostru de a contribui la această schimbare de paradigmă în leadership, de a trece de la vechiul mod de a conduce, mai autoritar, mai masculin, la unul în care să se regăsească și elemente de feminitate. Este felul nostru de a milita nu doar pentru egalitate între sexe, ci mai ales pentru a sublinia ideea că a fi egali înseamnă a învăța unii de la ceilalți, a ne inspira din modurile fiecăruia de a face lucrurile pentru a deveni fiecare dintre noi mai buni, fie că suntem femei sau bărbați.

Citește interviurile inspiraționale oferite de lideri care sunt deschiși spre a vedea și face lucrurile altfel, în noul normal, empatic, concentrat pe oameni, pe valori, dar și pe rezultate.

„Lipsa vulnerabilităților și a sentimentelor nu este neapărat un element al leadershipului, ci a psihopatiei sau a sociopatiei.", a subliniat Magor Csibi, una dintre cele mai auzite și ascultate voci din țara noastră în materie de leadership.

> Citește interviul

 

Iată cum vede leadershipul Laura Ștefan, specialistă în domeniul financiar și management: „Pentru un leadership armonios, este nevoie să îmbini așa-zisele atribute masculine cu empatia, blândețea, vulnerabilitatea și viziunea de ansamblu, caracteristici atribuite laturii feminine din fiecare dintre noi."

> Continuă să citești

 

„Împărțirea între stereotipul masculin orientat spre acțiune și cel feminin către emoții îmi pare a fi o super-simplificare a unei realități mult mai complexe", a subliniat Cosmin Costea, consultant în eCommerce & training.

> Inspiră-te din interviu

 

„Capacitatea noastră de a mobiliza oamenii în spiritul unei misiuni comune cred că vine tocmai din crearea unui echilibru între feminitate și masculinitate, forță și vulnerabilitate, pragmatism și intuiție…”, a declarat Alina Gabriela Burlacu, director general Romanian Business Leaders.

> Citește întregul interviu

 

Completează şi descarcă ghidul

Add some #chilli în campaniile tale de marketing. Cu obiectele media potrivite, vor fi altfel! De impact!
Aruncă o privire pe chilli-ideas.ro